Audyt marki

Jeśli Twoje działania nie przynoszą wymarzonych efektów i czujesz, że coś nie gra, ale nie potrafisz powiedzieć co – audyt marki to świetna opcja dla Ciebie. Zyskasz w nim nie tylko obiektywne spojrzenie specjalisty, ale też listę wskazówek do wdrożenia od zaraz.

Koniec z przypadkowymi działaniami!

Na czym polega audyt marki?

Audyt marki to inaczej mówiąc analiza Twoich dotychczasowych działań. Pozwala wyłapać te obszary, które wymagają poprawy i jeszcze lepiej wykorzystać to, co już teraz hula skutecznie.

Dlaczego warto taką analizę przeprowadzić? Bo dzięki niej zobaczysz czarno na białym co możesz zrobić, żeby poprawić swoje rezultaty:

Jak wygląda audyt marki?

Po określeniu zakresu audytu, wypełniasz ankietę, w której zdradzasz mi wszystkie soczyste szczegóły na temat Twojej marki. Dzięki temu poznaję lepiej Twoje potrzeby, cele oraz specyfikę działalności.

Uroczyście przystępuję do analizy. Oceniam spójność i jakość Twojego przekazu oraz wizerunku, jego dopasowanie do grupy docelowej i efektywność dotychczasowych działań. Ostrzegam lojalnie, że przyczepię się do wszystkiego, co można by zrobić lepiej! 

Swoje wnioski i pomysły przedstawiam Ci w trakcie godzinnej konsultacji online. Wspólnie omawiamy obszary Twojej marki zainfekowane wirusem nieskuteczności i analizujemy zaproponowane przeze mnie rozwiązania. Tworzymy plan działań naprawczych.

Po konsultacji dostajesz jej podsumowanie w formacie PDF i poczucie, że się da! Masz wytyczone kolejne kroki i pozostaje Ci już tylko wprowadzić je w życie. 

Zamów audyt marki

Na podstawie 5 lat doświadczenia we wspieraniu małych biznesów, opracowałam kilka wersji audytu marki. Każdy z nich obejmuje inny zakres działań w zależności od Twoich potrzeb, oczekiwań i – nie oszukujmy się – zasobności portfela.

Audyt profilu w social media

250
  • Dogłębna analiza jednego, wybranego profilu w mediach społecznościowych
  • Lista słabych punktów i mocnych stron
  • Plan działań naprawczych z pomysłami na nowe, skuteczne treści

Audyt mediów społecznościowych

600
  • Dogłębna analiza wszystkich Twoich kanałów w social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube)
  • Lista słabych punktów i mocnych stron każdego z kanałów
  • Plan działań naprawczych z pomysłami na nowe, skuteczne treści

Audyt wizerunku marki

1200
  • Analiza wszystkich Twoich kanałów w social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube)
  • Analiza strony internetowej
  • Analiza ścieżki odbiorcy (newsletter) - prezent za zapis, strona podziękowania, automatyzacja, one-time offer
  • Lista słabych punktów i mocnych stron
  • Plan działań naprawczych we wszystkich platformach komunikacji

Nie jesteś na to gotowa?

audyt marki checklista kobieca strona biznesu

Zapisz się do newslettera i odbierz checklistę samodzielnej analizy marki – sama zobacz, na ile spójne i skuteczne są Twoje działania.

Uwaga! Korzystanie z arkusza może powodować skutki uboczne, takie jak:

Wypełnij formularz i pobierz checklistę