[podcast] Co to znaczy budować markę?

co to znaczy budować markę podcast marka osobista kobieca strona biznesu

W drugim odcinku podcastu Po Kobiecej Stronie Biznesu rozmawiamy o średniowiecznych szewcach, bezie Pavlova i anatomii. Wszystko po to, żebyś dowiedziała się i zrozumiała:

  • Co to jest marka
  • Jaką funkcję pełni marka dla naszych odbiorców
  • Co to znaczy budować markę
  • Jakie podstawowe elementy – metaforyczne części ciała – składają się na markę?

Ten podcast ma za zadanie skłonić cię do pewnej refleksji i być może zainspirować do przeanalizowania fundamentów twojej marki i twojego biznesu. Bo doskonale wiem, że choć zewsząd słychać ‚buduję markę, ty też buduj markę, pomogę ci budować markę’ to…

pewnie nikt nie powiedział ci jasno, o co w tym wszystkim chodzi.

Potraktuj ten odcinek jako wstęp do bardzo magicznego zagadnienia. Mam nadzieję, że będziesz miała apetyt na więcej!

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapisz się na listę zainteresowanych workbookiem "Stwórz strategię kobiecej marki"

i odbierz prezent

Poznajmy się!

Cześć! Nazywam się Karolina Kołodziejczyk i pomagam kobietom budować marki, z których będą dumne. Uczę je, jak stworzyć (i wdrożyć!) taką strategię marki i komunikacji, która będzie spójna z nimi i skuteczna.

Zamów "Mały planer wielkiej marki"
mały planer wielkiej marki - planowanie biznesu, realizacja celów, budowanie marki - kobieca strona biznesu