[podcast] Co to znaczy budować markę?

co to znaczy budować markę podcast marka osobista kobieca strona biznesu

W drugim odcinku podcastu Po Kobiecej Stronie Biznesu rozmawiamy o średniowiecznych szewcach, bezie Pavlova i anatomii. Wszystko po to, żebyś dowiedziała się i zrozumiała:

  • Co to jest marka
  • Jaką funkcję pełni marka dla naszych odbiorców
  • Co to znaczy budować markę
  • Jakie podstawowe elementy – metaforyczne części ciała – składają się na markę?

Ten podcast ma za zadanie skłonić cię do pewnej refleksji i być może zainspirować do przeanalizowania fundamentów twojej marki i twojego biznesu. Bo doskonale wiem, że choć zewsząd słychać ‘buduję markę, ty też buduj markę, pomogę ci budować markę’ to…

pewnie nikt nie powiedział ci jasno, o co w tym wszystkim chodzi.

Potraktuj ten odcinek jako wstęp do bardzo magicznego zagadnienia. Mam nadzieję, że będziesz miała apetyt na więcej!

Udostępnij:

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Zapisz się na listę zainteresowanych workbookiem "Stwórz strategię kobiecej marki"

i odbierz prezent

Poznajmy się!

Cześć! Nazywam się Karolina Kołodziejczyk i pomagam kobietom budować marki, z których będą dumne. Uczę je, jak stworzyć (i wdrożyć!) taką strategię marki i komunikacji, która będzie spójna z nimi i skuteczna.

Zamów "Mały planer wielkiej marki"
mały planer wielkiej marki - planowanie biznesu, realizacja celów, budowanie marki - kobieca strona biznesu